reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Brano Lichtner

Brano Lichtner

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mlady clovek, funny boy, trochu optimista no hlavne realista, s odporom k veciam co ma nebavia a do coho som nuteny Zoznam autorových rubrík:  HudbaPolitikaSúkromnéNezaradené

reklama

Politika

Pán redaktor, ja si musím položiť otázku inak.

Brano Lichtner

Pán redaktor, ja si musím položiť otázku inak.

Takto by sa dala charakterizovat dnešná relácia o 5 minút 12.

  • 13. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 657x
  • 9
Voľby do EP. Sklamania a prekvapenia...

Brano Lichtner

Voľby do EP. Sklamania a prekvapenia...

Tieto voľby, ako každé iné,  priniesli prekvapenia ale aj vopred splnené očakávania.

  • 7. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 330x
  • 8
Robo nediskutuje, Robo vedie Monológ

Brano Lichtner

Robo nediskutuje, Robo vedie Monológ

Po dnešnom zhliadnutí O 5 minút 12 nemôžem nezareagovať, aspoň takto krátko, na to čo som v Slovenskej verejno-právnej televízii videl.

  • 10. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 808x
  • 37
reklama
SkryťZatvoriť reklamu